czwartek, 27 marca 2014

spotkanie w Klubie Mam i ja w roli prowadzącej

Pamiętam początki bycia mamą. Spacerowałam samotnie w wózkiem, w którym spał mój synek (więc w sumie nie był to samotny spacer ;-) i widziałam mamy, tak samo jak ja spacerujące z wózkami. Myślałam sobie, przecież tyle nas łączy,  a siebie nie znamy, nie rozmawiamy. Nie ma miejsca, gdzie można się spotkać. Aż pewnego dnia dostałam za fb zaproszenie od Oli, jednej z założycielek gorzowskiego Klubu Mam i bardzo się cieszę, że je przyjęłam.




Po fanpage'u powstał portal.

W zeszły czwartek Klub Mam w Gorzowie obchodził swoje pierwsze urodziny. Było "z pompą", bo z tortem, malowaniem twarzy dla maluchów i fotografiami profesjonalnej fotograficzki. Niestety nie przyszłam na tę imprezę, gdyż byłam w pracy. Ale właśnie dziś, tydzień po tym wydarzeniu poprowadziłam spotkanie w Klubie pt "Szczęśliwa Mama - Szczęśliwe Dziecko".  Zainspirował mnie do tego tematu przeczytany swego czasu artykuł w tygodniku W Sieci. No i życie też stanowiło inspirację do takiego, a nie innego tematu spotkania.
Mój wykład (część pierwsza i druga)  cieszył się sporym zainteresowaniem. Nie spodziewałam się tego. Wystąpienia publiczne, z zasady działają na mnie paraliżująco, ale tu było przeciwnie. Miła atmosfera, przyjemnie uśmiechnięte i chętne do dyskusji mamy zupełnie rozładowały stresującą atmosferę. Czasami trudno było mi przedostać swój głos przez okrzyki rozbawionych maluchów, ale było świetnie. Jestem bardzo szczęśliwa, że się tego wyzwania podjęłam. Po "wykładzie" był czas na rozmowy i w sumie skupiłyśmy się na karmieniu piersią. Cieszę się, że mogłam podzielić się swoimi poglądami na karmienie naturalne, dłuższe niż 6 miesięcy. Jak przyjemnie jest porozmawiać z mamami, które zapatrują się na szeroko pojęte wychowanie i rodzicielstwo w podobny do mnie sposób.

Bardzo dziękuję Oli i Dadze za zaproponowanie mi prowadzenia tego spotkania.

Zapraszam do na stronę www.mamywgorzowie.pl, gdzie znajdziecie całe mnóstwo cennych informacji dla mam oraz do polubienia fanpage'a Klubu Mam i społeczności Mamuśki z Gorzowa na facebooku. Oczywiście zapraszam na spotkania w Klubie Mam, choć trzeba się spieszyć, bo jest spore zainteresowanie (link do hoarmonogramu na kwiecień) .

2 komentarze:

  1. Ja trochę nie na temat - dziękuję za dodanie mojego bloga do "lubię czytać". Bardzo mi miło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co MatkoWariatko ;-) powodzenia w blogowaniu i zapraszam do siebie częściej

      Usuń

Drogi Czytelniku - dzięki odwiedziny!
Jeśli chcesz skomentuj, polub, udostępnij.