piątek, 23 marca 2018

Share Week 2018

Właśnie trwa Share Week 2018 i  postanowiłam wziąć w nim udział.



Oto moje blogowe faworyty:
Moje Dolce Vita - ten blog obserwuję i czytam już od X czasu. Uwielbiam autorkę za jej wyczucie stylu i elegancję. Matylda jest zawsze pięknie ubrana, ma idealne mieszkanie w eleganckim, niemalże pałacowym stylu. Jest wielką inspiracją dla mnie, bo  jestem typem urodowego ignoranta. Lubię dresy, rozciągnięte koszulki i takie inne stylizacje a'a "Matka". Ale ostatnio zadbałam o siebie zarówno od strony takiej poważnej - zdrowotnej, ale i od tej niby błahej - urodowej. Po moje metamorfozie, bawię się teraz kolorami farb na włosach, robię regularnie hennę, peelingi i mani i pedi. I zawsze gdy to robię, myślę o właśnie tej blogerce. O tym. że zbliżam się o mały krok to tego słodkiego ideału.  Podziwiam Matyldę za konsekwencję w działaniu, jak również stronę estetyczną zarówno bloga, jak i jej mediów społecznościowych. 



Wnętrza Zewnętrza - to kolejny blog, który od dawna obserwuję. Magda ma przepiękne kolorowe mieszkanie. Na swoim blogu pokazuje mnóstwo ciekawych mieszkań, niektóre z nich fotografuje z mężem. Poza tym prezentuje interesujące rozwiązania do wnętrz, tak jak te ombre - parkiety. Sama marzę o remoncie mieszkania, ale póki co wszystko jest strefie planów, zakrawających o cuda. Mieszkanie Magdy na pewno stanowi istotną inspirację dla mnie. Poza czytaniem bloga, oglądam również filmy Magdy na jej kanale na Youtube. I Was do tego zachęcam!




Kluskowa Mama - teraz coś z mojego - gorzowskiego podwórka. Bardzo ciekawy i świetnie pisany blog Natalii. Autorka pisze o swoich Kluskach, czyli Tosi i Zosi, a ponadto o ciekawych miejscach i wydarzeniach dla rodzin. Poznałam ją w realu, w grupie chustowych mam i jestem pod ogromnym wrażeniem tej małej osóbki. Natalia wraz z kilkoma innymi mamami z grupy  zorganizowała w sierpniu Finał Tygodnia Bliskości w Askanie. Poza tym cyklicznie organizują one różne ciekawe spotkania, tak jak dzisiejszy Krąg Opowieści Porodowych. Zaproszenie Agnieszki Stein do Gorzowa to również zasługa Natalii i innych obrotnych gorzowskich mam. 

Jeśli macie ochotę dołączyć do tegorocznej edycji, to jest jeszcze czas! 
To super akcja, dzięki której można poznać nowe ciekawe miejsca w sieci. 

Wszystkie szczegóły akcji możecie poznać tutaj -> u autora, Andrzeja Tucholskiego 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku - dzięki odwiedziny!
Jeśli chcesz skomentuj, polub, udostępnij.