czwartek, 31 grudnia 2015

co przeczytam w Nowym Roku, czyli książkowe postanowienia noworoczne

Mam w domu książki, do których się jeszcze nie zabrałam. Jest tak ponieważ gdy tylko idę do biblioteki oddać lub przedłużyć książki, wypożyczam nowe. A te z biblioteki są zawsze pierwsze do przeczytania. 





Mam pomysł na projekt - cykl na blogu o książkach dotyczących stylu i tego jak na mnie wpłyną, co z nich dla siebie wykorzystam. Nie przeczytałam albumu "Lady", a na Święta dostałam całą serię Jolanty Kwaśniewskiej "Lekcja stylu" - w tym dla mężczyzn (przeczytam tę też, a co tam! może dowiem się czegoś ciekawego) i par. Czytania (i oglądania) będzie zatem sporo. 

 to będzie stylowy roku!

Bardzo chciałabym trafić w bibliotece, czy może pożyczyć od kogoś książki Juula i Sears'ów. Autorka świetnego bloga pt. "Być bliżej" czy Agnieszka Stein na swoim blogu często cytują obu tych autorów. Jestem ciekawa ich poglądów, pomysłów na życie w rodzinie i wychowanie dzieci. Mam ochotę po raz chyba piąty przeczytać "Koncepcję kontinuum". Jakoś mnie znowu na tę ksiażkę ochota naszła.  


Z literatury faktu  chce jeszcze przeczytać "Japoński wachlarz" - relację Polki z jej pobytu w kraju kwitnącej wiśni.

Bardzo chciałabym przeczytać książkę, o której było bardzo głośno w mijającym roku - "Dziewczynę z pociągu". Ta recenzja jeszcze bardziej mnie przekonała do tej pozycji. Może już w Nowym Roku będzie dostępna w bibliotece.

Fajnie byłoby się przełamać i może czytać nieco poezji, czego zazwyczaj w  ogóle nie czytam. Mam tomik poezji "lokalnego" poety, który był prezentem od autora. Od niego mogę zacząć. 


Dodać mogę również ciekawe książki kulinarne. Ryb nie jadam często a warto. bo... ryby są super i mam zamiar wprowadzić więcej ryb do codziennego jadłospisu. 


Poza tym mam dwie oldschoolowe ksiażki pt "Kuchnia Neli" i "Obiady u Kowalskich" w których wyszukam  wiele świetnych przepisów. 

Muszę w nadchodzącym roku postarać się wygospodarować więcej czasu na czytanie przykładowo przez ograniczenie oglądania telewizji wieczorami, gdy młody już śpi. 

Jeśli macie do polecenia jakieś ciekawe lektury, będę wdzięczna za każdą propozycję. 

Szczęśliwego Nowego Roku! Wielu pasjonujących książek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku - dzięki odwiedziny!
Jeśli chcesz skomentuj, polub, udostępnij.