niedziela, 10 stycznia 2016

"Lekcja Stylu"

Skończyłam już czytanie poradnika Prezydentowej Jolanty Kwaśniewskiej pt. "Lekcja stylu". Jestem pod dużym wrażeniem tej lektury.

Dość obszerna część poświęcona garderobie jest napisana w sposób ciekawy i przystępny. Dowiedzieć się w niej można historii części ubioru jak rajstopy, biustonosz, czy żakiet. Porady dotyczące stylu okraszone są anegdotami autorki związanymi z reprezentowaniem przez nią naszego kraju. Książka jest bardzo ładnie wydana i upiększona pięknymi fotografiami.





Moje większe zainteresowanie od części modowej tego poradnika wzbudziła ta część "życiowa" ucząca jak zachować się w sytuacjach, w których każdy kiedyś się znajdzie, tj ślub, romantyczna kolacja,  proszony obiad, rozmowa kwalifikacyjna, czy nawet randka. Można znaleźć tu bardzo przydatne porady dotycząc podróżowania samolotem, mądrego spakowania walizki, czy dawania napiwków.

W trakcie studiów uczyłam się protokółu dyplomatycznego, chętnie nawet studiowałabym ten kierunek (może kiedyś takie studia podyplomowe podejmę), dlatego lubię książki o wiedzy o życiu, bo to własnie oznacza savoir vivre. Wydaje mi się, że ta książka może być świetnym prezentem na 18te urodziny dla młodej kobiety. Na pewno wiele się z niej nauczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku - dzięki odwiedziny!
Jeśli chcesz skomentuj, polub, udostępnij.