wtorek, 17 kwietnia 2018

Dwadzieścia minut do szczęścia BOOK TOUR

Znacie book tour? Ja dopóki nie znalazłam tego organizowanego przez Dominikę z Książkowych Wyzwań nie miałam pojęcia, że istnieje coś takiego. Akcja ta polega na tym, że dana książka wędruje pomiędzy uczestnikami i każda osoba nanosi swoje notatki, zaznacza ważne, czy ulubione fragmenty. Oczywiście każda osoba pisze również swoją recenzję woluminu. 



Dołączyłam do BT z książką "Dwadzieścia minut do szczęścia" Katarzyny Mak. Książka opowiada historię Michaliny. Bohaterka jest, delikatnie mówiąc, nieco zakręconą osóbką. Poznajemy jej historię w momencie, gdy wyrusza ona na praktyki studenckie na ekologiczne gospodarstwo rolne. Tam poznaje  Mikołaja, przystojnego i troskliwego właściciela gospodarstwa.  I akcja się zagęszcza. Pomiędzy tą parą od razu iskrzy, jednak nie jest to prosta opowieść miłosna. 

Michalinę bardzo męczy to, że nie zna swojej historii, jest sierotą. Wychowała ją babcia, która nie chciała zdradzać jej szczegółów z jej dzieciństwa. W toku powieści poznajemy bardzo trudną przeszłość bohaterki. Bohaterka bardzo ostro siebie ocenia, nazywa samą siebie "złą" czy "dziwną" osobą. Uważa, że  nie zasługuje na miłość. Momentami była irytująca i wydawało mi się, że sama nie wie, czego chce. Ale myślę, że te jej pogubienie wynikało z tego, że  nie znała swoich korzeni. 

Ostatnio czytam same książki o minimalizmie, porządkach, czy biografie i przygoda z tą lekturą była dla mnie bardzo przyjemna. "Dwadzieścia minut do szczęścia" to wciągająca, ciepła i świetna książka na wiosenny wieczór. Polecam Wam gorąco i dziękuję bardzo Tobie, Dominiko za dołączenie mnie do tego książkowego tournee. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku - dzięki odwiedziny!
Jeśli chcesz skomentuj, polub, udostępnij.