poniedziałek, 19 maja 2014

meble dla małego czytelnika

Jest tyle świetnych pomysłów bibliotekę dla małego czytelnika

Zobaczcie sami



 półka - tetris
 1

super-słodki książkowy kącik
 2
eko-półki z palet 
 3

abecadło
4

  dla małego globtrotera
5

półka - transfomers
 6

i półka  szmacianka - zdolna mama samosia sama da radę coś takiego zrobić
ja się do takowych nie zaliczam ;-)

7

   super sposób na wykorzystanie starej walizki
8

9

  schody nieco inaczej
10

Źródła:1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10

A Wy jak urządzaliście kolekcję książek Waszym dzieciom? 

Podajcie linki w komentarzach

Mój regał (z dolną półką przeznaczoną na książki Jurka) znajdziecie tu.

6 komentarzy:

  1. Fajne rozwiązania na biblioteczkę dziecięcą i nie tylko, nasz Jan ma zieloną szmaciankę z pozycji nr 7 ale ja również nie mam zdolności i została w całości kupiona:-P a janek z dumą sam wybiera sobie książki które dziś będą czytane przez mamę ;-) pozdrawiam Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, u nas niestety nie mają jakiegoś wyznaczonego miejsca. Po pewnym czasie półka sama się wyznaczyła - jeden z większych samochodów wywrotek.
    Jednak mam nadzieję, że w końcu uda nam się zrobić J. pokój i wtedy powstaną półeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak biblioteczka będzie powstawać, wstawiaj posta na bloga ;-)

      Usuń

Drogi Czytelniku - dzięki odwiedziny!
Jeśli chcesz skomentuj, polub, udostępnij.