poniedziałek, 12 września 2016

# 2 ciążowe przesądy - dziewczynka odbiera urodę

Jestem już prawie na finiszu ciąży, a udało mi się opisać tylko jeden z ciążowych przesądów.

Tym razem czas na ten, zgodnie z którym dziewczynka odbiera urodę. Co prawda słyszałam jeszcze dopóki pracowałam, że twarz mi się zmieniła, że będzie dziewczynka. Ja tego nie zauważyłam...

Nie mam skłonności do puchnięcia na twarzy w ciąży i wiele osób mówiło mi też, że ładnie wyglądam. Miło było otrzymywać te komplementy.

Chociaż mam 15 kg na plusie czuję się dobrze sama z sobą. Podobnie jak za pierwszym razem uważam, że ciąża to ultra-kobiecy czas i czuję się z tym bardzo przyjemnie. Lubię być w ciąży ;-)

Na koniec kilka zdjęć z ciąży. Oceńcie sami, czy córka "odebrała" mi urodę.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku - dzięki odwiedziny!
Jeśli chcesz skomentuj, polub, udostępnij.